سبد خرید
دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST

دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST

امتیاز post

در این صفحه توضیحات کاملی درباره دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST به همراه تمامی کتاب های قدیمی کتاب اکچوال تست از سال 2020 تا 2022 قرار داده شده است و تمامی کتاب های اکچوال تست از قبیل اسپیکینگ رایتینگ و ریدینگ و لیسنینگ به صورت رایگان در این صفحه قرار داده شده است لطفا برای دانلود تمامی فایل ها به صورت رایگان تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

ویژگی های کتاب اکچوال تست برای مطالعه

اگر بخواهیم کتابی را معرفی کنیم که بسیار برای آزمون آیلتس در هر چهار بخش بسیار مفید و کارآمد می باشد مجموعه کتاب اکچوال تست آزمون آیلتس بسیار کارآمد و مفید می باشد. این سری کتاب ها برای بالا بردن سطح زبان و دانستن نمونه سوالات آزمون آیلتس بسیار مفید می باشد.

توضیحات درباره کتاب ACTUAL TEST
توضیحات درباره کتاب ACTUAL TEST

مجموعه کتاب های اکچوال تست هر 6 ماه یک بار توسط مرکز تخصصی آزمون آیلتس به چاپ می رسد و تمامی مباحث مورد بحث در آزمون آیلتس مانند موضوعات مکالمه در قسمت اسپیکینگ تمامی موضوعات مورد بحث در رایتینگ و تمامی موضوعات تخصصی برای لیسنینگ و تمامی موضوعات ریدینگ را مورد ارزیابی قرار میدهد. این مجموعه کتاب ها اکچوال تست بسیاری از تست های به روز و مفید آزمون را میتوان در بالا بردن نمره آزمون آیلتس به حساب آورد.

دلایل استفاده از کتاب ACTUAL TEST

دلایل بسیاری وجود دارد که کتاب اکچوال تست را مورد توجه کاربران آزمون آیلتس قرار داده است از قبیل:

  • تست های بی نظیر
  • توضیحات عالی
  • به روز بودن
  • ساختار متنوع
  • استفاده از سوالات واقعی آزمون

از همه مهمتر این است که این کتاب توسط مرکز خود آزمون معرفی شده است که احتمال تکراری بودن سوالات در این کتاب ها بسیار زیاد است یا حداقل از سبک روش آزمون بسیار موثر خواهد بود.

دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST به همراه فایل صوتی

این کتاب در این قسمت قرار داده شده است و تمامی فایل های به صورت با کیفیت بالا می باشد.

دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST فایل اسپکینگ

دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST ریدینگ و لیسنینگ

دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST لیسنینگ فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST رایتنگ

پس از دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST  آن را از حالت فشرده شده که فایل zip است خارج کرده و داستان را با دقت مطالعه کنید. بعد مطالعه کتاب میتوانید فایل صوتی که همراه این کتاب می باشد را با دقت گوش دهید و به لهجه بیان کلمات دقت کنید. همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.  دانلود رایگان کتاب ۴۰۰۰ لغت ضروری زبان انگلیسی را در این قسمت دانلود کنید.

نحوه مطالعه کتاب های ACTUAL TEST

برای مطالعه مجموعه دانلود رایگان کتاب ACTUAL TEST ابتدا باید تمامی گرامر های زبان انگلیسی و تمامی ساختار های آزمون آیلتس را آشنا باشید و سپس به کتاب های این مجموعه رجوع کنید. ابتدا تست های کتاب را زده و نقاط ضعف یا قوت خود را در تست ها پیدا کنید حتما چک کنید که کدام قسمت نقاط ضعف شما می باشد سپس تمامی نقاط ضعف خود را برطرف کنید.

در انتهای هر کتاب نکات کلیدی برای رفع اشکال بیان شده است حتما از این قسما استفاده کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *