سبد خرید
آموزش زبان انگلیسی در خانه با 10 متد

آموزش زبان انگلیسی در خانه با 10 متد

امتیاز post

در این مقاله درباره فواید آموزش زبان انگلیسی در خانه نحوه مطالعه و همچنین تمامی منابعی که باید کاربرانی که قصد آموزش زبان انگلیسی در خانه را دارند به صورت کامل توضیح داده شده است. مهمترین رکن این مقاله نحوه برنامه ریزی برای آموزش زبان انگلیسی در خانه است که از کجا شروع کنیم و چطور شروع کنیم.

بنر آموزش زبان
بنر آموزش زبان

فواید آموزش زبان انگلیسی در خانه

یادگیری زبان انگلیسی در هر مقطع از زندگی می تواند برای هر فردی ایده آل و مفید باشد. آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه و با بهترین شرایط شاید آرزوی تمامی افراد باشد لذا آموزش زبان انگلیسی در خانه یکی از مهمترین راه های است مهارت زبان را با شرایط ذکر شده بیاموزید.

امروزه با توجه به سبک زندگی و موقعیت های شغلی روزمره تعداد افرادی که تمایل به شرکت در کلاس های حضوری آموزش زبان انگلیسی دارند کمتر شده است. به دلیل زمان بسیار محدود زبان آموز و هزینه بالای کلاس های خصوصی زبان انگلیسی حضور در کلاس ها  خوصوصی بسیار مشکل خواهد بود.

در جنبه دیگر کلاس های گروهی بسیار خسته کننده و طولانی می باشند( برای مثلا 3 الی 6 سال) که این امر نیز انگیزیه یادگیری برای شرکت در کلاس های زبان را برای داوطلبین کاهش می دهد. یکی از راحل های آموزش زبان انگلیسی در خانه است که دانشجو و خانم های خانه دار و همچنین دانش آموزان و  همچنین تمامی افرادی که علاقه به آموزش زبان انگلیسی در خانه دارند می تواند  با کمترین هزینه و باتوجه به زمانی که دارد برای یادگیری برنامه ریزی کند.

مدت آموزش زبان انگلیسی در خانه چقدر است؟

شاید شما هم این واژه را شنیده باشید که آموزش زبان انگلیسی  کمتر از یک ماه یا در چند جلسه ! جملاتی از این دست فقط برای جلب توجه شما بیان می شود و هیچ ارزش و اعتباری ندارند. یادگیری زبان انگلیسی در یک ماه با تمرین و به صورت مستمر و در مسیر درست باید انجام شود تا حدی به شرایط مطلوب دست یابید.

برای آموزش زبان انگلیسی در خانه و بدون نیاز به استاد و کلاس مهمترین نکته داشتن یک برنامه ریزی دقیق آموزشی از صفر 100 است.

مدت زمان آموزش زبان انگلیسی در خانه به عوامل زیر بستگی دارد که به صورت زیر می باشد.

  • نوشتن اهداف از یادگیری زبان انگلیسی.
  • سن یادگیری زبان انگلیسی برای داوطلبین.
  • سطح دانش اولیه شما از زبان انگلیسی و انگیزه یادگیری.
  • مدت زمان مطالعه روزانه در طول یک روز.
  • منابع رایگان برای آموزش زبان انگلیسی در خانه.

پس لطفا همین الان یک کاغذ و خودکار تهیه کنید و تمامی اهداف از آموزش زبان انگلیسی در خانه را بنویسید. سپس زمان مطالعه روزانه و سپس در مرحله بعد به منابع کامل و جامع آموزش زبان انگلیسی در خانه را تهیه کنید.

منابع آموزش زبان انگلیسی در خانه

منابع بسیار زیادی برای یادگیری خودآموز در منزل وجود دارند که به ترتیب آنها را معرفی می کنیم. منابع جامعی از کتاب های و اپلیکیشن های آموزشی زبان انگلیسی وجود دارد که به ترتیب زیر توضیح داده شده است.

منابع آموزش زبان انگلیسی در خانه
منابع آموزش زبان انگلیسی در خانه

منابع آنلاین آموزش زبان انگلیسی در خانه

موبايل، اینترنت ابزار های یادگیری دنیا امروز هستن که با دانلود کتاب های دیجیتال، پادکست و یا سر زدن به سایت های آموزش زبان می شود زبان خود را تقویت کنید. شناخت منابع مناسب برای یادگیری زبان به شما کمک می‌کند تو این مسیر موفق باشید. مواردی که به صورت رایگان کمک می‌کند تا شما به خوبی زبان انگلیسی را یاد بگیرید عبارتند از

آموزش زبان انگلیسی در خانه با ایپلیکیشن Learn English

این منبع بی نظیر شامل پادکست های بسیار مفیدی است که  واژگان درموقعیت های  زندگی روز مره شما را شامل می شود اپلیکیشن  Learn English britishcouncill و به شما در یادگیری زبان کمک می کند. شما می توانید لغات کاربردی روزمره را هر روز در هر زمینه آموزشی مانند خرید کردن-فرودگاه-سینما- گردش و تمامی شرایط روزمره به صورت کاملا حر فه ای بیاموزید و هر روز تکرار کنید.

آموزش زبان انگلیسی در خانه با پادکست This American Life

اگر برای آموزش زبان انگلیسی در خانه علاقه مند به گوش دان پادکست پادکست This American Life این پادکست جذاب و حرفه ای به همراه یک برنامه هفتگی رادیو عمومی می باشد که با داستان های سرگرم کننده عمومی سعی در سرگرم کردن مخاطب خود و آشنایی مخاطب با لهجه های مختلف منطقه آمریکا دارد. علاوه بر آموزش لهجه زبان انگلیسی به صورت اختصاصی امریکایی ساختار لغتی و گوش دادن شما برای آموزش زبان انگلیسی در خانه ارتقا می دهد.

سایت دولینگو

یکی از سایت های خوب برای آموزش زبان انگلیسی در خانه سایت دولینگو است. این سایت دستور زبان انگلیسی و واژگان زبان انگلیسی رو از طریق بازی های ۵ دقیقه ای وآزمون در سایت آموزش می دهد. یکی از نقاط قوت این سایت این است که شما را از همان ابتدا با جملات جملات جدید بسازید و تلفظ درست کلمات را یاد بگیرید. این وب سایت یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در خانه به صورت خودآموز نیز دارد که میتوانید روی گوشی های اندروید و یا IOS نصب کنید.

بنر آزمون دولینگو
بنر آزمون دولینگو

مجموعه کتاب های انگلیسی کمبریج

آموزش زبان انگلیسی در خانه با کتاب های انگلیسی کمبریج یکی از روش های خود خوان آموزش زبان می باشد. اگر علاقه به مطاله کتاب های داستان مهم و کاربردی زبان انگلیسی را دارید این کتاب منبع عالی برای تمرین زبان انگلیسی در سطح پیشرفته است .این کتاب پر از داستان های تخیلی، سفر،زبان شناسی و غیره است. این داستان ها براساس دشواری و موضوعات کتاب دسته بندی شده است. این کتاب را می توانید در قسمت فروشگاه زبان انگلیسی به صورت رایگان تهیه کنید.

تقویت مهارت گوش دادن انگلیسی

مهارت شنیداری اولین قدم برای شروع یک گفتگوی مناسب و خوب است. درصورتی که یک فرد مهارت گوش کردن مناسبی نداشته باشد هرچقدر اسپیکینگ مناسب داشته باشد نمی تواند پاسخ سوال پرسیده شده را به درستی بدهد. لذا تقویت گوش دادن برای آموزش زبان انگلیسی در خانه یکی از مهارت های مهم آموزشی می باشد که باید در نظر گرفته شود. آموزش زبان انگلیسی در خانه با تقویت مهارت گوش دادن انگلیسی ممکن می باشد.

آموزش زبان انگلیسی در خانه با تقویت گوش دادن
آموزش زبان انگلیسی در خانه با تقویت گوش دادن

راه حل های تمرین مهارت شنیداری در منزل

گوش دان به پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

اولین گام موثر می باشد. داشتن یک تلفن همراه هوشمند به همراه یک هدفون هرکجا که باشید می توانید به پادکست های آموزشی گوش کنید. اکثر تمرین های شنیداری در مقایسه با تمرین هایی که در کلاس های آموزشی ویا استخدام معلم خصوصی انجام می شود ارزان قیمت یا حتی رایگان هستند.

تقویت مهارت گوش دادن محدود کننده نیست و در هر زمان و مکان موقع رانندگی ،ورزش،کاریا حتی خانه داری هر روز به پادکست ها گوش داد. پادکست های برتیش کانسیل درجه اول- پادکست ایزی انگلیش- پادکست آموزشی BBC و مجموعه پادکست های آموزشی تقویت زبان می باشند.

گوش دادن به فایل های صوتی باعث سرگرمی می شود شما در زمان مسافرت ،رانندگی یا حتی زمان هایی که بی حوصله هستید می توانید به فایل های صوتی گوش کنید. یکی از بهترین روش ها برای آموزش زبان انگلیسی در خانه پادکست ها هستند. از پادکست های صوتی ای که می توانید استفاده کنید شامل :

English class101

یکی از محبوب ترین پادکست های موجود بین زبان آموزان است که شامل ۱۵۰۰درس ویدئویی و صوتی است.

Leam English   

یک پادکست سطح ابتدایی است که مطعلق به شورای بریتانیاست. در این پادکست واژگان مکالمه های روزمره را می توانید یاد بگیرید. و در آخر هر پادکست سوال هایی پرسیده می شود که شما می توانید هر آنچه که یاد گرفته اید را بسنجید.

Splendid Speaking  

یکی از پادکست های جذاب موجود است که در سطح پیشرفته مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. در این پادکست مهارت ارتباطی شما در گفت و گو و مصاحبه تقویت می شود .در این پادکست افراد غیر بومی به ارائه ای دارند که مورد انتقاد افراد حرفه ای قرار می گیرد شما با گوش دادن به این پادکست می توانید اشتباهات هر فرد را در یادگیری زبان متوجه شوید.

غیر از پادکست های صوتی کتاب های صوتی وجود دارد که از منابعی که می توانید کتاب های صوتی تهیه کنید برنامه Apple iBOOKS است که می توانید کتاب های صوتی و حتی رایگان را دریافت کنید.

در آموزش زبان انگلیسی در سطح پیشرفته گوش دادن به نمایش های رادیویی نیز می تواند  به شما کمک شایانی بکند. رادیو BBC بخاطر تولید برنامه های نمایشی رادیویی یکی از منبع های خیلی جذاب برای زبان آموزان است.

گوش دادن به موزیک مورد علاقه انگلیسی

گوش دادن به موزیک مورد علاقه برای تقویت زبان انگلیسی یکی از بزرگترین مزیت های اساسی برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. همانطور که متوجه شده اید آموزش زبان انگلیسی در خانه با موزیک گوش دادن بسیار مفید است. شرایط موزیک یادگیری به شرط زیر می باشد :

  • موزیک ملایم و با سرعت کم
  • موزیک کلاسیک
  • موزیک با خوانندگی آرام
  • موزیک با مفهوم ادبی بالا

تمامی موارد بالا را میتوان در آثار خواننده های معروف بریتانیایی و آمریکایی یافت. برای دریافت تمامی اطلاعات درباره سایت های پخش کننده موزیک های آموزشی زبان انگلیسی همراه با زیر نویس زبان میتوانید به وب سایت آموزش زبان انگلیسی با آهنگ مراجعه کنید.

تقویت مهارت اسپیکینگ انگلیسی

یکی از مهارت هایی که در آموزش زبان انگلیسی مورد توجه عموم افراد قرار می گیرد مهارت اسپیکینگ است. مهارت اسپیکینگ یکی از نمود یادگیری زبان می باشد پس هر چه زودتر اسپیکینگ شما تقویت شود نشان دهنده قدرت زبان انگلیسی می باشد. این مهارت به قدری مورد توجه قرار گرفته که موسسات آموزش زبان انگلیسی دوره های گفت و گوی آزاد برگزار می کنند. روش های زیادی وجود دارد تا شما آموزش زبان انگلیسی در خانه را بدون پرداخت هزینه های اضافه به تقویت اسپیکینگ خود بپردازید.

آموزش زبان انگلیسی در خانه با تقویت اسپیکینگ
آموزش زبان انگلیسی در خانه با تقویت اسپیکینگ

تقویت درک مطلب

مهارت شنیداری و اسپیکینگ باهم رابطه تنگاتنگی دارند به طوری که یاد گیری و تسلط بر هریک از این ها باعث پیشرفت در در دیگری می شود .برای انحام یک گفت و گوی صحیح باید آن موضوع خوب گوش داده شود و خوب درک شود.

ارتقا دامنه لغات

زمانی که نظر شما را درمورد موضوعی می پرسند شما برای بیان کردن هر چه صحیح تر افکار خود نیاز به دامنه لغات گسترده دارید. هرچه لغات بیشتری بتوانید در جملات خود برای بیان کنید منظورتون را به درستی به فرد مقابل می رسانید و یک گفت وگوی خوب را می توانید داشته باشید.

تماشای فیلم و یا سریال های انگلیسی

یکی دیگر از روشهای آموزش زبان انگلیسی در خانه با تماشای فیلم و سریال های انگلیسی ممکن است. تماشای فیلم و سریال انگلیسی به شما کمک می کند تا لهجه مناسب را بشناسید و تقلید کنید. از فیلم و سریال هایی که پیشنهاد میشه بببینید .فیلمBrief Encounter، Love Actually،،The King’s Speech با لهجه های انگلیسی فیلم های SOCIAL NETWORK،THE Wolf of Wall street با لهجه های آمریکایی هستند.

مکالمه با خودتان

درصورتی که شما کسی را برای تمرین مکالمه ندارید می توانید سوالاتی را به صورت پیش فرض تهیه کنید و این سوالات را به صورت فارسی و یا انگلیسی از خودتان بپرسید. برای چک کردن اینکه به درستی صحبن کرده اید یا نه می توانید صحبت های خود را ضبط کنید و دوباره با دقت به صحبت های خود گوش دهید.

تقویت لغات انگلیسی در منزل

یکی از مراحل یادگیری آموزش زبان انگلیسی در خانه یا شاید مهم ترین مرحله یادگیری و تقویت لغات است هرچه لغات بیشتر و معانی زبان را درک کنید به راحتی می توانید ارتباط برقرار کنید. از بهترین راه های تقویت لغات آموزش زبان انگلیسی در خانه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آموزش زبان انگلیسی در خانه با تقویت لغات
آموزش زبان انگلیسی در خانه با تقویت لغات

دیکشنری معتبر و کاربردی

به همراه داشتن یک دیکشنری در مبایل و اپلیکیشن کاربردی دیکشنری به شما کمک می کند در هر موقع و زمان با با واژه ای رو به رو شدید که معنی آن را نمی دانید یا بالعکس به سریع ترین روش پیدا کنید. از مهمترین دیکشنری های خارجی که اپلیکیشن آنها در زبان انگلیسی مطرح و قابل اعتماد است میتوان به :

  • دیکشنری اکفورد
  • دیکشنری گوگل ترنسلیت
  • دیکشنری لانگمن
  • دیکشنری کمبریج

و تمامی دیکشنری های معروفی که برای لغت آموزی موجود می باشند دقت بفرمایید که تمامی دیکشنری ها که استفاده میکنید تافظ درست و همچنین لغات مترادف و متضاد را به شما معرفی کنند.

برنامه ریزی برای آموزش لغات

آموزش زبان انگلیسی در خانه با برنامه ریزی برای آموزش لغات ممکن است. برنامه ریزی روزانه برای یادگیری لغات به شما کمک می کند تا هر روز تعدادی از واژه ها را با مترادف و متضاد و معنی به خاطر بسپارید. حتما به خاطر داشته باشید که تعداد مشخصی از لغات را برای خود در طول روز مشخص کنید که هر روز این لغات را بیاموزید. کتاب های لغت مناسب برای یادگیری زبان شامل

  • 4000 لغت ضروری برای مکالمه
  • لغات ضروری کتاب کمبریج
  • لغت ضروری اکسفورد
  • لغات ضروری کتاب پریسون

یادگیری لغات در جمله‌

یادگیری لغات در جملات به شما کمک می کند لغات را بهتر و زودتر بخاطر بسپارید و با کاربرد و جایگاه آن لغت در جمله نیز آشنا می شوید. این روش یکی از بهترین و  کاربردی ترین روش های آموزش زبان می باشد که لغات آموخته شده به این روش هیچ گاه فراموش نمی شوند. برای اطلاعات بیشتر درباره لغت آموزشی بیشتر مقاله آزمون دولینگو را مطالعه بفرمایید.

روش های جدید آموزش زبان انگلیسی در خانه

برای یادگیری آموزش زبان انگلیسی در خانه روش های جدید زیادی وجود دارد. یادگیری زبان انگلیسی از زمان های دور تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است. شما اگر از پدر و مادرها حتی از پدربزرگ و مادربزرگ خود در مورد شیوه آموزش زبان انگلیسی بپرسید روش های یادگیری آن ها با زمان حال فرق می کند.

از روش های جدیدی که میتوان برای آموزش زبان انگلیسی در خانه در حال حاضر به آن اشاره کرد به شرح زیر است

روش آموزشی اختصاصی DM

یکی دیگر از روش های آموزش زبان انگلیسی در خانه همین روش است. روش Dm نسخه ی بروز شده از متد  Gtmاست با این تفاوت که در این روش هیچ گونه ترجمه به زبان مادری وجود ندارد و آموزش به روش تصاویر و بدون ترجمه معنا انجام می شود بهترین کتاب برای این منظور دیکشنری تصویری اکسفورد می باشد OPD dictionary.

برای اطلاعات بیشتر درباره آزمون های بین المللی مانند آزمون سلپیپ یا آیلتس به مقاله مورد نظر مراجعه کنید.

روش شنیداری آموزش زبان انگلیسی در خانه

روش شنیداری ترکیبی از متد های گذشته یعنی Dm   و Gtm   می باشد. این روش بیشتر بر روی گفت وگوی عموی تاکید دارد. مثل گفت و گوی دو دوست یا مادرو فرزند که فرد خود را جای طرف مقابل قرار داده و با تمرین ،تکرار دیالوگ ها  را یادبگیرد. شبیه سازی این شرایط می تواند  بهترین روش برای آموزش زبان باشد. شما می توانید برای آموزش زبان انگلیسی در خانه به صورت صحبت روزانه با افراد نزدیک پدر یا مادر و یا خواهر و برادر طراحی کنید.

روش های جدید آموزش زبان انگلیسی در خانه
روش های جدید آموزش زبان انگلیسی در خانه

روش Content Based instruction

یکی دیگر از روش های اختصاصی آموزش زبان انگلیسی در خانه بنام اختصاری CBI   نام دارد. این روش بیشتر در دانشگاه های جهان مورد توجه قرار گرفته است .در این روش زبان انگلیسی را به دو بخش عمومی که شامل گرامر، لغات و  غیره که دروس پایه به حساب می آید آموزش می بینید و در آموزش تخصصی کلمات و جملاتی که متناسب با رشته دانشگاهی شما است را آموزش می بینید.

روش های آموزش زبان انگلیسی به صورت سرگرمی

امروز برای یادگیری زبان انگلیسی روش های زیادی وجود دارد. روش های یادگیری زبان با سرگرمی و بازی باعث می شود شما مشتاق تر برای یادگیری می شوید. این روش که بسیار کارآمد و نتیجه بخش می باشد برای کودکان و نوجوانان و حتی خانم های خانه دار که نیاز به آموزش زبان انگلیسی در خانه را دارند می باشد.

روش سرگرمی و بازی با ابزار مختلفی از قبیل :

  • بازی با اپلیکیشن های آموزشی
  • بازی با برنامه های آموزشی
  • اپلیکشن های موسیقی لغت آموزی

در عصر جدید بازی کردن با گوشی های همراه یک امتیازت برای یادگیری به صورت ناخودآگاه است که مهارت زبان انگلیسی شما را افزایش می دهد.

روش های آموزش زبان انگلیسی به صورت سرگرمی
روش های آموزش زبان انگلیسی به صورت سرگرمی

شاید برای شما سوال باشد که چگونه با بازی کردن می شود یک مطلب را آموخت ذهن انسان فرار است و مطالبی که بیان می شود خیلی زودتر از مطالبی که با مثال و تصویر به آن نشان داده می شود فراموش می کند پس استفاده از جلوه های بصری و پویا نمایی باعث یادگیری مطالب می شود.

برای مطالعه بیشتر درباره 10 تا از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی مقاله مورد نظر را مطالعه بفرمایید.

موسیقی مناسب برای تقویت زبان انگلیسی در خانه

گوش دادن به موسیقی مورد علاقه و زیبا باعث می شود حتی شما به مرور زمان با آن اهنگ بخوانید. زمزمه کردن شما همراه با اهنگ با صدای بلند باعث می شود تا شما معنا و مفهوم جملات را بهتر درک کنید. یکی از مزیت های خوبی که گوش دادن به اهنگ دارد این است که در هر زمان مکان در همه حال می شود به آن گوش داد.

باید توجه داشته باشید که شما به موسیقی به هدف آموزش گوش می دهید پس باید موسیقی برای خود انتخاب کنید که از متن ساده و روان و پر از اصطلاحات کاربردی باشد.

آهنگ هایی پیشنهادی برای آموزش زبان انگلیسی در خانه

خواننده معروف زبان انگلیسی که آهنگ های این خواننده های بسیار مناسب برای آموزش زبان انگلیسی در خانه می باشند شامل

  • Adel

که با هرچه زیبایی تمام می توانید به صدای فوق‌العاده زیبایش گوش کنید. اهنگ های عدل پر از عشق و زیبایی است که هر فردی که حتی متن را  درک نمی کنند نیز آسان است. یکی از اهنگ هایی که پیشنهاد می شود از این خواننده گوش کنید موزیک Turning Tables است.

  • Jennifer Lynn Lopez   

این خوانند مشهوراهنگ های زیادی برای گوش دادن دارد که مورد توجه عموم مردم جهان قرار دارد.یکی از اهنگ ها on the floor است که می توانید به آن گوش کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره آموزش زبان به مقاله مشکلات آزمون دولینگو مراجعه کنید.

فیلم های آموزشی مناسب برای تقویت زبان انگلیسی در منزل

تماشای فیلم در آموزش زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در خانه هم به اندازه یا حتی بیشتر از کتاب خواندن مفید و حتی سرگرم کننده تر باشد. کتاب ها شاید برای آموزش گرامر و لغات خوب باشند ولی فیلم به شنیدن درست تلفظ لغات کمک می کند.

فیلم ها به شناخت شما به لهجه های مناطق مختلف از آمریکا کمک می کند و شما حتی می توانید با آداب ،رسوم و سبک زندگی کردن آن ها آشنا شوید.

باید توجه داشته باشید که در انتخاب فیلم برای آموزش هیچ گاه فیلم هایی که خیلی سخت هستند را انتخاب نکنید یا حتی باید فیلم های جذاب را برای دیدن انتخاب کنید تا با علاقه و اشتیاق بببینید. فیلم هایی که می‌شود پیشنهاد کرد تا شما برای آموزش زبان انگليسی از آن در خانه استفاده کنید موارد زیر است:

  • The king’s Speech

این فیلم جذاب و دیدنی به دلیل اینکه دیالوگ ها به صورت بریده بریده ادا می شود باعث انتقال صحیح تلفظ ها می شود و داستان جذابی هم دارد که مخاطب را جذب می کند.

  • فیلم پارک ژوراسیک

این فیلم تخیلی علمی در دهه ۹۰ ساخته شده که پر از لغات و اصطلاحات علمی است که به مخاطب در تلفظ و آشنایی با لغات می تواند کمک کند.

  • فیلم انگلیسی زبان در جست و جوی خوشبختی

این فیلم در سال ۲۰۰۶ ساخته شده و و  موضوع زندگی نامه  درام دارد با بازی بازیگرانی همچون ویل اسمیت، جیدن اسمیت و غیره است.

  • فیلم هری پاتر

فیلم هری پاتر یک یاز بهترین فیلم های تاریخ انگلستان بشمار می رود .این فیلم در مورد جادوگری به نام هری پاتر و جادوگری است . فیلم هری پاتر با داستان جذاب یکی از بهترین فیلم هایی است که برای تقویت زبان انگلیسی استفاده می شود.

کتاب آموزش زبان انگلیسی در خانه

از مزایای آموزش زبان انگلیسی در خانه. با کتاب های آموزشی بسیار زیاد می باشد که در قسمت زیر به برخی از آنها اشاره شده است.

بنر آزمون سلپیپ
بنر آزمون سلپیپ

صرفه جویی در هزینه ها

یادگیری زبان در منزل باعث صرفه جویی در رفت و آماد و همین طور باعث صرفه جویی در انرژی و وقت شما می شود. هزینه ای که برای حضور در کلاس های حضوری می دهد را می توانید برای تهیه کتاب هایی انجام دهید که  در خانه با آن ها تمرین کنید. یادگیری زبان انگلیسی در خانه ممکن است در هزینه ها صرفه جویی شود ولی برای آموزش بهتر حتما باید کتاب های آموزشی و منابع مختلف را بشناسید و از آن ها برای یادگیری  بهتر استفاده کنید.

کتاب عالی ای که می توان برای یادگیری آموزش زبان انگلیسی در خانه از آن استفاده کنید. کتابهای کتاب ۵۰۴ و کتاب ۱۱۰۰ می باشند. لغت زبان انگلیسی است که به شما را در افزایش دامنه لغات کمک می کند.

 Tactics for Listening

این کتاب کمک به افزایش میزان یادگیری شما در مبحث نگارش می کند. این کتاب با توجه به تنوع سوالات و مباحث مختلفی که دارد انگیزه شما را در حل تمارین و گوش دادن به مکالمات افزایش می هد.

Active Listening    

این کتاب‌ها شامل سه سطح هستند که هر کتاب ۱۶ درس دارد به شما یاد می دهند در مورد موضوعات مختلف خوب فکر کنید و به طور کلی درمورد آن صحبت کنید‌.

برای اطلاعات بیشتر درباره مقاله آزمون سلپیپ در ایران را با دقت مطالعه بفرمایید.

 کتاب Writing power

به شما پیشنهاد می شود حتما مطالعه کنید تا اطلاعات پایه ای نوشتار و ساختار پایه نگارش را بالا ببرید. این کتاب شامل ۵ مرحله و۴ فصل است که به شما اصول نگارش را آموزش می دهد.این کتاب با مطرح کردن سوالات و تمارین زیاد به شما در تقویت مهارت ریتینگ کمک می کند.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج خودآموز آزمون سلپیپ را برای آموزش خود خوان آزمون سلپیپ را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *